Kent u onze inbouwapparaten al?

Ontdek onze zuinige A++ combikoelkasten

Kent u onze inbouwapparaten al?

Ontdek onze huisselectie

Service aanvraag

In veel gevallen kunt u een storing zelf verhelpen, via de tips in de gebruiksaanwijzing of de rubriek veelgestelde vragen. Zo kunt u een onnodig monteursbezoek voorkomen en eventuele kosten besparen. Wij verzoeken u deze tips nauwkeurig op te volgen. Indien een monteur wordt ingepland en het apparaat blijkt technisch in orde en bovengenoemde punten zijn niet in acht genomen, dan zal het monteursbezoek worden doorberekend (zie garantievoorwaarden). Mocht na het opvolgen van deze tips het probleem niet opgelost zijn verzoeken wij u dit te melden.

Bent u verhinderd voor een reeds gemaakte afspraak of is deze niet meer nodig? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op onze technische dienst om uw afspraak te annuleren of te verzetten. Wij zullen dan, in overleg met u, een nieuwe afspraak maken. Wanneer u niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent of de afspraak niet minimaal 24 uur van te voren hebt afgezegd, zijn wij helaas genoodzaakt de kosten voor het bezoek in rekening te brengen.

Vul uw details hieronder in. Wij houden u per e-mail op de hoogte van uw serviceverzoek.

Naam*
Straat*
Huisnummer*
Postcode*
Woonplaats*
Telefoon*
E-mailadres*

Vul hieronder uw apparaatgegevens in:

Apparaat*
Serienummer
Model/Type*  Help
Aankoopdatum*
Gekocht bij*

Vul hieronder een uitgebreide omschrijving van uw storing in:

Klacht omschrijving*

Voeg hieronder een kopie van uw aankoopbewijs óf een foto van het mankement toe:

Kopie factuur / aankoopbewijs Max. grootte: 4096kb Bestandstypen: pdf,jpg,tiff,png,jpeg





Ik ga akkoord dat mijn persoonsgegevens worden gebruikt voor de verwerking van de aanvraag.

Akkoord*  Help